MazaCena.lv » Patērētāja ābece » Aptieku un farmācijas uzņēmumu viltības

Aptieku un farmācijas uzņēmumu viltības

3-06-2020, 18:3801 890

Lai cik nožēlojami ir apzināties, ka farmakoloģijas tirgus ir likumīgs bizness, izstrādājot un pārdodot viltotas zāles un narkotiskās vielas. Šis bizness jau sen ir korumpēts. Nevienam nerūp cilvēku veselība un noteikti nevienu neinteresē viņu pilnīga atveseļošanās.Aptieku un farmācijas uzņēmumu viltības

Kur paliek milzīgā farmakoloģijas kompāniju nauda?

Lauvas tiesu naudas līdzekļu daudzas (ja ne visas) farmakoloģijas kompānijas tērē nevis zinātniskajiem pētījumiem un izstrādāto zāļu klīniskajiem izmēģinājumiem, bet gan mārketinga programmām, kas ļauj pēc iespējas efektīvāk pircējiem "iesmērēt" jaunus līdzekļus. Fakts ir tāds, ka jaunu zāļu reklamēšanai tirgū nepieciešami ievērojami ieguldījumi. Protams, tam ir jāatmaksājas. Uz kā rēķina? Sakarā ar to, ka patērētāji aktīvi iegādājas farmakoloģijas produktus, ir tā sakot "atkarīgi" no konkretām zālēm. Šī ir tik vienkārša un nežēlīga juridiskās iedzīvošanās shēma.

Riski jaunu medikamentu iegādē  

Steigties pirkt jaunus medikamentus nav vērts. Pret visiem jauninājumiem farmakoloģijā jāskatās ar lielu uzmanību. Vairums gadījumu preparāti, kas nesen ienākuši pārdošanā, praktiski ne ar ko neatšķiras no saviem vecajiem analogiem. Iespējams, tie pat ir mazāk efektīvi vai vispār neefektīvi. Un tas vēl nav pats trakākais. Daži preparāti ne tikai nevar izārstēt, bet arī ir kaitīgi veselībai.

Farmaceitu viltības

Ārstējošie ārsti var nezināt patiesību par jauno zāļu efektivitāti. Galu galā attiecīgie dati nav norādīti, un ekspertu atzinumi ir viltoti. Attiecīgi notiek zinātnisku faktu takelāža.Placebo

Diemžēl daudzi cilvēki ir pārliecināti, ka informācija par zāļu klīniskajiem izmēģinājumiem ir pilnīgi ticama. Taču tas tā nav. Galu galā visus zinātniskos pētījumus par jaunām zālēm apmaksā farmācijas uzņēmumi, kas paši rada šīs zāles. Tas nozīmē, ka kompāniju īpašnieki paši izlemj, kurus zinātniskos faktus atklāt un kādus slēpt. Bieži vien patērētāju uzmanība tiek apzināti pievērsta pozitīvajiem pētījumu rezultātiem, un par iespējamām blakusparādībām netiek minēts ne vārda.

Dārgie medikamenti labāki par lētiem analogiem?

Cilvēki tic, ka jaunie, dārgākie medikamenti ir efektīvāki nekā vecās paaudzes zāles, kuras ir vairākas reizes lētākas. Tas ir likumsakarīgi, jo kas tad attaisno viņu pārmērīgās izmaksas? Tāda ir cilvēka psiholoģija. Ar šo arī farmācijas kompānijas piesaista patērētājus, kuri apzinīgi atdod savu grūti nopelnīto naudu par brīnuma jaunumu, cerot atbrīvoties no veselības problēmām. Faktiski 99% jauno zāļu ir nedaudz modificētas veco zāļu versijas.

Zāļu pārdošanas shēma

Viena no efektīvākām stratēģijām, kas ļauj veiksmīgi pārdot dārgus medikamentus – jaunumus, tiek noslēgti vienošanās līgumi starp farmācijas kompānijām un klīnikām. Tieši ārsti izplata saviem pacientiem dārgus preparātus, pārliecinot tos, ka tie palīdzēs izveseļoties.

Farmakoloģijas kompānijas pārstāvji iedod ārstiem jauno medikamentu paraugus. Mediķi bezmaksas piedāvā pacientiem novērtēt to efektivitātes pakāpi. Aprēķins tiek veikts ar to, ka bezmaksas iepakojums beigsies, pacientu organisms jau sācis pierast pie vielām, kas ir preparāta sastāvā. Sekojoši, pacients jau negribēs atteikties no medikamenta iegādes.Zāļu pārdošanas shēma

Pēc statistikas farmakoloģijas tirgū ir 96000 tirdzniecības pārstāvju. Viņi visi apmeklē slimnīcas, aptiekas, medicīnas centrus, klīnikas, privāto ārstu kabinetus. Viņus vada vienots mērķis – stimulēt medikamentu – jauninājumu virzīšanu masām. Lai ieinteresētu mediķus, farmakoloģijas kompāniju pārstāvji pasniedz viņiem dārgas dāvanas( ceļojumu biļetes, banketus restorānos, biļetes uz koncertiem), rīko un apmaksā medicīnas konferences un daudz ko citu.

Vai var paļauties uz jaunu, dārgu medikamentu efektivitāti?

Nē, nav vērts. Labāk nevajag. Diemžēl, farmakoloģijas kompānijas pavisam nav ieinteresētas medikamentu izstrādāšanā, kas novērstu saslimšanas iemeslu. Viņi spītīgi cenšas tikai izgatavot medikamentus, kas  novājina patoloģijas simptomātiku, maskējot slimības progresu un neatklājot klīnisko ainu.

Šādas zāles ir spējīgas tikai simptomātiskai ārstēšanai, tas ir, novēršot nevis patoloģijas cēloni, bet gan tās sekas. Tā rezultātā cilvēki neizveseļojas. Un tajā pašā laikā viņi ir spiesti pirkt un lietot medikamentus  visu atlikušo dzīvi, lai atvieglotu savu stāvokli.

Farmakoloģijas kompāniju īpašnieki nekad necentīsies izstrādāt efektīvus medikamentus, kas pilnībā izārstētu cilvēkus no slimībām, novēršot to cēloni. Viņi vienmēr izgudros medikamentus, kas noņem tikai simptomātiskas parādības. Izskaidrojums tikai viens: ja izgudros patiešām efektīvus medikamentus, farmakoloģijas kompānijas zaudēs 85% tirgus noieta. Kā tad viņi kļūs bagāti?

Vērtējums:
(4)
0 komentāru
Pieslēgties ar
Pieslēgties ar Vkontakte
Pieslēgties ar OK.ru
Pieslēgties ar Facebook
Pieslēgties ar Google
Pieslēgties ar Yandex
vai